fredag 22 juni 2007

LÄGERVECKA PÅ SPARREVIKEN

I söndags förmiddag kl 11.00 åkte vi ett gäng i från FUB - gården på lägervecka nere i
Sparreviken som ligger i Göteborgs skärgård inte långt ifrån Lysekil . Det har varit
en underbar lägervistelse på Sparreviken . Vädret var blandat och maten mycket god . Jag sov ute en gång i vindskydd och detta var en spännande nattupplevelse av natur och förväntan av olika ljud av djur . Men regnets smattrande och skalande ljud gjorde att man inte hörde dom övriga skogsljud.
Båtturen var en härlig tur och upplevelse . Jag har fått många nya goda vänner som jag inte hade innan. På Torsdag kväll fick vi se en bejublad cabaré av olika trevliga inslag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var trevliga kort Andreas.Hoppas i övrigt att du har mått bra och har haft hälsan .Jag
har fått ditt brev och läst det två
gånger både ja och nej.Men jag lovar att vi ska ta upp frågorna
din vän Leif Hagberg.