torsdag 15 maj 2008

KÄRLEK I JÖNKÖPING PINGSTAFTONEN MAJ 2008

Här kommer härliga kärleksbilder ifrån Bims och Min Dejting som vi hadde på Pingstaftonen så passa på här ta en titt här och bli inspirerad av de vackra blommorna och varför inte göra som jag och Bim gjorde göra enkel Deiting som så här på dom här bilderna . Passa på och kommentera bilderna så här nu när det regnar ut i Jönköping . Vi får vara glada att alla som hadde som jag Dejting , Komfirmationer , Förlovningar och Bröllop att väderleken var bättre på Pingstaftonen för sådana här aktiviteter i allafall om man ska hållas utomhus delvis .
Kommentera mycket gärna dessa mysiga kärleksbilder ni som kikar in på hemsidan .

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag undrar vad det är för tutturduvor som framkom på bilderna kan det vara Andreas och Bim. Kära såg ni ut till att vara i alla fall. Från din vän Mattias från Österängen

Anonym sa...

Tack Bim och Andreas för de kramgoa bilderna från Jönköping
som värmde ända till Mjölby!

Anonym sa...

Härligt med romantik!!

Katarina

Leifs foton sa...

Ja det var sannerligen turtuduvor i
parad först Mattias och linda sedan Johakim och sara och nu två underabara turteduvor till Bim och
Andreas jag tycker bilderna var gulligga stå på er alla nykära och hoppas att allt går hela vägen fram till mål.Sedan hoppas jag att ni inte glömmer av tjatiga Leffe bara för att kärleken har knackat på min dörr från saltkråkan och Melker som sa Malin. Ha det bra alla

Anonym sa...

Nu har jag sett din flickvän Bim, jag har ju hört talas om henne. Grattis!
Hälsningar Lena van der Waard

Anonym sa...

NAAAJS ! :D
Det ser härligt ut ;)

Anonym sa...

skitfina, härliga kärleksbilder, vi önskar er all lycka! Men var är måsen?
Arbetskamraterna kulturverksta´n