fredag 21 november 2008

FREDAGS - ÖPPETHUS FUB JÖNKÖPING NOVEMBER 2008

Här ser ni glada gänget Fredags - Öppethus på Fub - Gården November 2008 ni ser här Leif Hagberg , Sara Malm , Joakim Bjarnle och Maria Bertilsson . Här syns även bilder på Kent Sandström , Sylvia och Anders Magnusson samt även Charlotte Ylenstrand . Karin Johansson som go glädje omkring sej också när hon kommer på Fredagarna . Vi ser också här några anndra som inte var med på Fredags - Öppethus utan som var i min Lägenhet och det var Annelie Wallin Bemanningen och Personlig - Assistent Bengt Nordström . Annelie Wallin var dock med denna November Fredag på Fredags - Öppethus på Fub- gården vid Västra Torget .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Värst vad denna Keif Hagberg är äftertraktad. Man hänger och slänger omkring honom. Han borde snart starta en fanclubb

Mattias Melin österängen

Leifs foton sa...

tack för berömmet det är väl härligt när dom tycker om att hänga på mig och att jag är så omsvärmat tack så mycket herr melin
det är ju säker som den att vi tycker ju om att vara omsvärmade av damer? eller vad tycker du om det min gode gasanova ha det så bra så syns vi kanske på kärlekens väg leffe.

Anonym sa...

Roligt andreas att du fått i gång internet igen så att man kan lämmna in komentarer. Jag tyckte det var roligt att se bilder ifrån Lindköping och fredags öppethus. Hällsningar din vän Mattias från österängen