lördag 20 december 2008

HÖSTBILDER PÅ ÖSTERÄNGEN DUVGATAN 81 OKTOBER 2008 .

Höstbilder ifrån Österängen mitt gamla bostadsområde här i Jönköping . Där jag kommer inom kort att flytta ifrån och in till Jönköpings Centrum . Så nu säger jag hej då gamla Duvgatan 81 där jag bott sedan slutet av Juni 2006 och Då jag kom tillbaks ifrån Tranås Kommun och Handikappomsorgen där ja nu Duvgatan 81 ett minne blått och gult är . Ja detta var anndra gången jag bodde på Österängen min första Lägenhet här i Jönköpings Kommun var på Banèrvägen 29 där jag flyttade in 2000 12 01 . Med en snabbvisit till Tranås kommun där jag bott från Augusti 1994 - November 2000 11 30 .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder du tog i från österängen. Det kommer kännas lite vedmodigt när du lämnar österängen men jag vet att vi kommer ha samma kontakt fastänn du flyttar till jönköping. MVH din vän från österängen Mattias

Anonym sa...

Härliga bilder på Theo mellan stammarna!!!

Lycka till med flytten!

Passar på att önska dig
EN RIKTIGT GOD JUL och
ETT GOTT NYTT ÅR!

Hälsa till Theo, Lasse och Bengt och önska detsamma!

Katarina