lördag 10 januari 2009

2009 40 ÅRS - FEST PÅ FUB - GÅRDEN

Här Är Sture Jakobsson , Fredrik Jakobsson ANEBY och Mattias Melin . Här Syns Också En Bild Till På Sture Jakobsson ANEBY  , Leif Hagberg och Mattias Melin Samt En Bild på Mamma Som Serverar The Till Lena och Enhetschef Marina Levinsson Tittar Tillbaks På Mitt Liv Som Liten Memoarrier Som Min Snälla Pappa Har Satt Samman . Sedan Ser Ni En Cd Som Jag Fick Som Present  Som Jag Tyckte Mycket Om Nämligen Sven - Bertil Taube En Mycket God Härlig Artist Lika God Som Sin Far Evert Tabue .

1 kommentar:

Leifs foton sa...

Ja tack så mycket andreas.Det var ett ovanligt vackert kort på clownen leffe det var roligt att se
det blir fina kort att titta på åldernshöst eller som man säger clownen får sista ordet.Jag tycker
du ska vara stolt för dom fina kort du gör för det är jag .Har det så bra din gamla spillevink leffe.