måndag 4 maj 2009

2009 RADIO LIINKÖPING 30 ÅR

Här Ser vi Radio Linköpings Nya Studio som till Vardags kallas studio 2 den Första Sändningen Sändes IFrån studio 1 Där ni såg mej här ser ni också Gamla Rullband från den Gamla Närradiotiden på Radio Linköping då man fick teijpa mitt Rullbanden och ett Rullband kunnde gå ut av mitt i sändning i dag är det Fantastiskt villken Tekniskt Utveckling med att man kan spela in på en liten Minidisk stoppa in Denna Datorn och Klippa och Redigera Det sparar Både Tid och Merarbete . Så nu Dom Gamla Rullbanden Ett Minne Blått och Gult dom är nästan i Alla Fall .






1 kommentar:

Leifs foton sa...

´Man längtar tillbaka till den tiden då man var med i Göteborgslokalradio och annat när man ser det här men jag är nog lite ringrosting kan jag säga men du är duktig Andreas och jag menar det fanktiskt ha allt gott Leffe