tisdag 22 september 2009

2009 SEPTEMBER OP IHOP MED TVKÄNDISAR

Idag var jag Andreas Hultqvist tillsammans med min assistent Theodor på Jönköpings stadsbibliotek och träffade där flera TV-kändisar. Det tyckte jag var jättetrevligt. Jag fick fotografera så mycket jag ville. Jag träffade Erik Sörensen, Petri Karttunen, fotograf och redigerare Peter Magnusson från Smålandsnytt, Lennart Broman från Jönköpingsnytt och Smålandsnytt och före detta SR-Jönköping. Sist men inte minst även Rapports Nyhetsankare Lisbeth Åkerman som kom ifrån Stockholm SVT och TV-huset på gärdet. Stadsbiblioteket var fullt av folk som fick prova på jobbet som programledare som tex jag gjorde också i Jönköpingsnytt.





5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vad roligt. synd att jag inte fick reda på detta. Men det var väldigt fina bilder. Och du verkade trivas som fisken i vattnet på biblioteket. MVH din vän mattias

Anonym sa...

Vilka fina bilder på Dej Andreas och Lisbeth Åkerman! Din hemsida är nu ännu bättre när Du bara har en bild på varje motiv!

Anonym sa...

Hej Andreas!

Vad roligt det var att se både dig och Theodor ihop med TV-kändisarna, jättefina bilder. Du gör dig riktigt bra som TV-uppläsare Andreas, kanske du i framtiden kommer att synas i TV-rutan!
Hälsningar från Lena van der Waard

Katarina sa...

Hej Andreas! Det var roligt att höra från dig igen och att se dina fina bilder!

Du och Theo är ju ute på riktiga äventyr! Kul!!!

Hoppas att du har det bra!

Katarina

Leifs foton sa...

Jag hoppas att teodor prövade på att prata i mikrofonen och fick komma på bild. Men det var bra kort på er alla hoppas att du själv blev nöjd Leif den tjatiga lill loket olsson.