måndag 3 december 2007

JULFEST PÅ FUB - JÖNKÖPING (3)

Här ser ni bilder från FUB - Jönköping och FUB - Jönköpings Julfest som var igår kväll på FUB - Gården vid Västra Torget här i det förnärvarnade när det skrivs blåsande och regninga Jönköping . I går Fredag så hadde vi grönt här och likadant i dag kan fotografen intyga och här ser ni tomtar mm på min hemsida . Ni får gärna lämmna en kommentar om vad ni tycker om bilderna man kan kommentera med namn eller vara annonym . Håll med fotografen med om att visst är det gått med Julfest det är ju allttid god mat och överraskningar med byten av julklappar tex .

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vad mysigt med julfest!
(Roligt att du själv är med på en bild!!)

Katarina

Anonym sa...

Tack för korten Andreas och tack för att du tog kort på ordförande
Lennart teghag med sambo mycket roligt att dom kom och var så roligt så jag hoppas innerligt att
vi får ha en sådan trevlig man kvar
i fub han är duktig ochså.Vi syns in på nya året ha det bra från tjatmostern leffe boj.Och turturduvorna blev ju bra ochså.

Anonym sa...

Du är duktig på att ta kort Andreas
jag hoppas vi får fortsatt glädje av dina kort du kan väl lämmna några kort om det går till Martin är du snäll .Jag tycker dom är värda att bevaras inom fub Leif.
Jag tycker att det är alltid är bra när du gör korten.Vi får väl
kalla Matias ,LEIF ,Lennart för dom tre tenorerna nu eftersom vi har stått på estraden tillsammans.Har det bra vi syns på lördag leffe.

Anonym sa...

VILKEN BRA SIDDA DU HJORT FRÅN ANGELICA