tisdag 25 december 2007

ÅNESTADSSKOLAN LINKÖPING DECEMBER 2007.

Här kommer bilder ifrån den Högstadieskola jag gick i Linköpings Kommun nämligen Ånestadsskolan där jag gick ut vårterminen 87. Ni som kanske är fd elever eller fd lärare kan här på denna hemsida gå in och kommentera med namn eller vara anonyma vilket ni vill . Eller om det är någon annan som bor annanstans i Sverige tex i Jönköpings Kommun så kan ni väl skriva ett par rader om min gamla Högstadieskola som här syns på bilderna .

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut att ha varit en väldigt
trevlig skola som du har gått i Andreas hoppas att du har trevliga
minnen från det samma . Bra kort
ochså.Vi ska ta oss en tripp du och jag samt Mattias till Kållred
så du får se min skola ochså vid tillfälle det kan bli kul för oss
alla om inte lärorikt. Vad som om det förslaget. Ha det så bra nu
vi hörs leffe.

Anonym sa...

Kommer ihåg att du berättat om din tid på denna skola. Roligt att också få se den!

Fina kort! Du är en så bra fotograf Andreas!!!

Katarina

Anonym sa...

Jag ska börja där nu i höst. :)

Anonym sa...

kan säga såhär, jag har precis slutat där och det är en hemsk skola nu förtiden!! Personal som skiter i elever och elever som mobbar andra elever i klassrummen mm. var glad att du inte går på den skolan nu!!

Anonym sa...

jag går på denna skola nu och visst finns det personer som är mindre bra faktist finns det en jag hatar men det finns också många bra och en lärare som är bäst. det är en mycket lärorik och trevlig skola med bra lärare ialla fall en.