onsdag 26 mars 2008

HÄR KOMMER LITE BLANDADE BILDER FRÅN MARS 2008 JÖNKÖPING .

Här kommer lite blandade bilder bland annat hemma hos Linda Sigblad på Västra Storgatan 14 och hemma hos Mattias Melin som fått diskhjälp köket av Zacharias Malm! Skämt och sido ni ser också bilder på Mattias Melin och Linda Sigblad på Fredags - Öppethus och några anndra bekanta ansikten därifrån samt ifrån Cafè Spinnrocken där ni ser Berra och Maggan samt Leif Hagberg . Kommentera gärna bilderna vad ni tycker om dom .

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul med lite nya bilder!Tack för att du delar med dig.
Ett och annat ansikte känner jag ju igen.

Hoppas att du har det bra!!!

Katarina

Leifs foton sa...

Tack Andreas.Vår lilla linda övar sig med mikrofonteknik ser jag och det är alltid roligt att se bilder på förlovningsparen Matias melin och Johakim och sara ochså ni är underbara leffe.Tydligen fastnande
Maggan bra på kort från spinnrocken
hon är en härlig tjej ha det så bra vi syms i dag.Glömm ej kameran
leffe jag tar med mig min.