tisdag 23 juni 2009

2009 STRANDGÅRDEN " DU ÄR ÄLSKAD "

Här kommer Bilder från Missionskyrkan Huskvarna och vi som Deltog i " Älska Mej Lägret 2009 " på Strandgården en del Nya Deltagare och en del Gamla Detagare som varit med tidigare år . Vi ser här Leif Hagberg Ny Deltagare för året och sedan ser vi Mattias Melin , Charlotte Ylenstrand med ett härligt gott lägerhumör på avresedagen och likadant med Joakim Bjarnle och Sara Malm och vi ser också Eva Bjarnle på bild tillsammans med Joakim Bjarnle och Max Martinsson och tillsammans med Charlotte Ylenstrand ser vi Charlottes pappa . Sedan ser ni ett härligt gäng
bestående av Mattias Melin , Leif Hagberg , Lars B Melin , Max Martinsson och Andreas Hultqvist .













4 kommentarer:

Leifs foton sa...

Ja nu ha´r vi äntligen hamnat på samma bild både sonen Melin och fadern och jag tillsammans det är väldigt bra kort på oss tre tack och dom andra korten var som vanligt lika bra.Glömm inte att läsa j-p på lördag har en insändare där tack från den gamla
räven eller ska vi säga Emil som jag fick som smeknamn på lägret.Tack alla lägerdeltagare och assistenter som var med ni är underbara tack för att jag fick vara delaktibg Leif och mitt kära snickebo.

Leifs foton sa...

Jag vill göra ett tillrättaläggande det var ingen insändare utan dagens ros.Ber om ursänkt för fadäsen hoppas att ni hittar den Emil för grymmade unge
var har du nu ställt till med ha det bra leffe.

Anonym sa...

Oj vilka fantastiska bilder du tog från strandgården. Riktigt nostalgiskt. Längtar redan nu tillbaka till nästa sommar. med lägret. Tack Andreas för dom fina korten MVH din vän Mattias

Anonym sa...

jag tackar för fin bilder hej då linda