tisdag 23 juni 2009

2009 STRANDGÅRDEN " DU ÄR ÄLSKAD "

Sista kvällen var som det brukar vara på Du Älska Mej en tradition att avsluta sista kvällen efter Andakten med ett på Lördagskvällen i Gropen till Midnatt . Här ser ni några av Deltagarna och Ledarna samt Personliga Assistenter som var uppe på dansgolvet eller tittade på och hadde allmänt en härlig Gemenskap genom att bara titta på också . Jag tror ni känner igen dom flesta på bilderna . Här bilder från en Kvällssamling och även här tror jag ni känner igen dom flesta personerna .

























1 kommentar:

Leifs foton sa...

Ja det var trevligt att stuffa rundt på dansgolvet den sista dagen på gropen men trevligt.Mycket
bra gjort på många vis och trevligt.Hoppas ni andra tycker som jag men som sagt var kul hade vi och jag till och med tog mig ett dopp även om jag tyckte det var kallt.Och tack Andreas för alla fina kort du är en pärla.