tisdag 15 april 2008

LINKÖPINGSRESAN ( 4 ) 15 APRIL 2008

Här kommer bilder ifrån min Högstadieskola där jag gick åk 7A - 9A Jag hadde Agneta Boozon - Johansson och Anders Ek som klassföreståndare sedan dök Ulla Lindqvist upp som klassföreståndare istället för Agneta Boozon - Johansson men fortfarande i hop med Anders Ek. Jag själv gick ibland hos Speciallärare Birgit Andersson ifrån den nu för länge sedan nedlagda Ramstorpsskolan där jag hadde Annelie Törnvall som klassföreståndare under en termin . På skolbyggnaderna på Ånestadsskolans skolgård för både förskoleklasser och låg och mellanstade och högstadium och Syslöjds och Tekstilslöjdsdel och Gympasalen med på bilden finns också min bästa kompis Mattias Melin och ni ser honom på lite olika ställen i röd jacka . Ni ser också Uppehållsrummet för Ånestadsskolans Högstadiedel .

1 kommentar:

Leifs foton sa...

Ja du är alltid trevlig på kort Mattias men att du skulle bli pelare trodde jag inte men bra är korten tycker jag i allafall tack Andreas ha det så bra mina vänner.