tisdag 15 april 2008

LINKÖPINGSRESAN ( 6 ) 15 APRIL 2008

Här har ni Sätra Skola som ligger vid Sätravallen utanför Bestorps samhälle Sätra Skola som tidigare i år var nedläggningshotad. Här gick jag mina första skolår och här på bilderna ser ni huvudbyggnaden , fd en av Lärarbostäderna som jag bodde. På bilderna ser ni också Lärare och fd Tillynslärare Ylva Petersson och Enhetschef Marina Levinsson Omsorgsfunktioen Jönköpings Kommun vi var i Sätra skola på rundvandring med Mina Personliga Asssistenter och min kompis Mattias Melin.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Andreas. Roligt att se dom fina bilderna från Lindköping. Detta är en dag som jag alldrig ska glömma. Och vi hadde ju tur med våra vädermakter. Vi slapp ju regnet. MVH din vän från österängen Mattias

Anonym sa...

Vilken trevlig dag ni hade!! & hela gänget var med!
Fina bilder som alltid!! Tack för att du delar med dig av dem!!

Ha det bra Andreas!

Katarina