söndag 17 februari 2008

HEMMA HOS LINDA SIGBLAD FEBRUARI 2008 .

3 kommentarer:

Leifs foton sa...

Det är alltid trevligt att se bilder på Linda och speciellt i från hennes bostad.När jag får tid så ska jag även bjuda hem er till
mig så ni får se hur jag har det med den fina utsikten över vättern
men det ska vara på sommaren då är det som vackrast.Jag tycker mycket
om Linda hon är en fin vän och kamrat.

Anonym sa...

ja tycker också mycke om linda
hon är bra alltid snäll glad
trivlig positiv vänlig hon är
mycke bra också det är alltid
trivlig att se henne ute
prata med hon är alltid fin
vacker snygg linda är också
bra tjej hon är också bra
som en vän till mej också

Anonym sa...

hej linda hur mår du
ja hoppas att ja får träffa
snart igen du och ja hon
är alltid toppen bra hon
är bra tjej till mej hon är
bäst på allt tycker ja du är
fin och vacker och prata med
mycke fin lägen het du har
du är fin vän och bästa
tjejen som finns tycker ja