fredag 15 februari 2008

PÅ BESÖK PÅ JLT ELLER JÖNKÖPINGS LÄNSTRAFIK AB .

Här kommer bilder på 2 st goa killar. Den ena killen heter Mattias Melin och är Vice Ordförande Fub - Fyrklövern och den andra goa killen här på bilden heter Thomas Adelöf, planerare på Jlt eller Jönköpings Länstrafik ab . Nu hör det ju till saken att Thomas Adelöf är go Göteborgare och dessutom en veteran som merit suttit i gamla stationshuset Jönköpings Kommun på Sj - Buss tid och även varit busschaufför när Sj - Buss dominerade på landsbyggden och förortstrafiken .

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det här är linslusen nummer ett då är väl mattias linslusen en och en halv skämt åsido bra kort från Länstrafiken hoppas att det gick bra där trots allt jag ser att ni hade trevligt i alla fall från leffe ordförande i fyrklövern till
den 29 februari ha det så bra mina
vänner vi syns.Leffe boj ohoj.

Anonym sa...

Vad roligt andreas att korten blev så bra från länstrafiken. Visst hadde vi trevligt då när Thommas visade oss hur man la upp busstidtabbeler. Du är en bra god vän tll mig andreas och jag är så glad över att jag har en sån bra vän som dig och Leif. MVH Mattias Melin

Anonym sa...

Jättefina bilder och så trevligt med ett besök hos Länstrafiken!

Jag får nog gå en fotokurs hos dig!
Jag har ny kamera som jag inte riktigt lärt mig ännu och bilderna blir därefter - inte bra!

Ha det bra Andreas!

Katarina