fredag 22 februari 2008

SCHLAGERKVÄLL PÅ FUB - GÅRDEN FUB JÖNKÖPING FEBRUARI 2008 . ( 2 )








































































































































Här kommer flera bilder ifrån denna Schlagerkväll på Fub - Gården som arrangerades för allra första gången av Fub - Jönköping Föreningen som sagt är detta en ny sak som en ut av våra duktiga Fritidsledare Angelika Hallberg annordannde tillsammans med Fredags - Öppethus gänget . Gäster var gruppen Plottermoset där Lennart Tehage och Annika är medlemmar i . Kommentera mycket gärna de bilder som kommer in på hemsidan här man kan vara annonym eller med namn . Det är alltid roligt att veta vad ni tycker om bildkvaliteten . Leif Hagberg Magnus Ugla Peruk och min Personliga Assistent Bo Birgersgård









1 kommentar:

Anonym sa...

Ja Andreas.Ja var jag inte vacker
i den här peruken så sig det är kanske den nya la dolcie vita va vad vet jag Mattias var inte heller så dålig i peruk men jag håller med dig korten är roliga och det håller jag med om till och med Bosse hade skoj bredvid mig.vi
syns i dag Andreas .Tack för korten.