fredag 22 februari 2008

SCHLAGERKVÄLL PÅ FUB - GÅRDEN FEBRUARI 2008 FUB - JÖNKÖPING .

För första gången någonsin arrangerades en schlagerkväll på Fub - Gården av Fub - Jönköping vi hadde på den skl Fredags- Öppethustiden vi var 50 st personer annmälda till trevliga schlagerkväll och gamla shlagerlåtar så lyxig macka och ett mycket gott fika . Kommentera mycket gärna bilderna ni ser här på denna hemsida ni får vara annonym eller med namn ni väljer själv . Det är alltid roligt och veta vad ni tycker om mina bilder här på min hemsida . Mera bilder från denna kväll kommer .

4 kommentarer:

Leifs foton sa...

ja det var sannerligen en trevlig
kväll den bästa på alla år som jag har varit med på under mina nio år
här i Jönköping tack Lennart och fub för detta. Det bästa kommer när jag skall lämmna kan det inte alltid vara roligt och trevligt men klart var det en mycket trevlig
höjdpunkt och tack för bra kort min
ANDREAS DU ÄR TOPPEN LEFFE

Anonym sa...

Tack Andreas för dom fina korten du tog på schlagerkvällen. Jag blir alltid lika imponerad utav dina fina kort du tar. Från din vän Mattias Melin

Lennart Tehage sa...

Hej, Andreas
Många fina bilder från schlagerkvällen. Men visst har du fler bilder? Jätteroligt att du dokumenterar alla aktiviteter som FUB och Fyrklövern ordnar + alla privata fester..Ni gör ju inget annat än firar och åter tårta! *ha ha* Vi väntar på fler uppdateringar och fler bilder!
Mvh
Lennart

Leifs foton sa...

Man ser tydligt och klart att bo har lika trevligt som jag själv hade det hoppas att han hänger med på fler saker det var en rolig prick tycker jag och dessutom trevlig att ha att göra med tack för en rolig kväll den bästa under mina nio år i fub och sex år i fub fyrklövernstyrelse tack Andreas vi syns