lördag 23 februari 2008

KALAS HOS SARA MALM FEBRUAR 2008 .

Här kommer bilder ifrån Sara Malms Kalas 16 Februari 2008. Vi hadde en mycket trevlig Lördagskväll först med Kalas eller om man vill födelsedagsfest för Sara Malm sedan tittade vi på andra Delfinalen av Melodifestivalen hos Sara Malm till kl 21.35. Vi får tacka Sara Malms Mamma för ännu ett mycket trevligt kalas eller födelsedagsfest och Sara Malms Lillebror . Nu hoppas jag att ni vill kommentera bilderna i vanlig ordning; man kan vara annonym eller så kan man ha namn . Ni väljer själva vad som känns bäst . Det är alltid roligt att veta vad ni som tittar på hemsidan tycker om bilderna och gamla inlägg och kommentera gärna gamla inlägg också om ni inte gjort detta redan Det kan vara roligt och veta vad ni tycker om gamla bilder som tagits tidigare på hemsidan .

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Andreas
Uffe här.
jag tittar på din hemsida ibland, och jag tycker du är duktig på att lägga in bilder.
Har du tittat på saras hemsida någon gång.
Här är länken så du kan titta på den. http://sara.m.got.to

Anonym sa...

Det var en trevlig fest och roligt var det ochså och välgjort som alltid hoppas att hon blev glad för sina presenter Leif

leffe sa...

Jag tyckte det var en fin fest hos sara tack sara för att jag fick komma och allt väl hoppas jag efter den stora dagen.Bra bilder som vanligt Andreas tack Leif.

Anonym sa...

Vilken fest! Förstår att ni hade kul.

Tack för att du delar med dig av dina upplevelser!

Katarina